Från topp till tå

Lång dag, slutade en hektisk praktik runt halv 3 och skjutsande  då hem en patient och sen for jag och handla, en snygg ridjacka från Granngården fick följa med hem c:
Kom hen och åt middag, diska och sen for jag och mammsen och hämta hö åt hästarna! Kom hem efter 3 vändor med subban som var såååå praktiskt att hämta i,, nooot. Gjorde hur som helst stallet, plocka in hästarna å rykta dem, snacka länge med Mira i telefon, kika på farmen, ut till hästarna igen och red alla 3, Duell var skitjobbig och prata med Sara ett bra tag oxå.
Intog duschen hur som helst och borsta tänderna och nu äre sängen som gäller. Ska se om jag tar mig upp halv 5 imorrn och rida någon häst innan praktiken sådär lagomt på morgonkvisten :) 
Aja natti på er :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback