Livet leker

Just nu är livet på topp skulle ja vilja säga! 
Praktik på världens bästa ställe hos Distriktsveterinärerna i Hackås där jag tydligen skött mig så bra att de föreslagit sommar vikarie jobb åt mig som veterinär assistent när de hade stationsmöte! Det betyder så sjuukt mycket för mig och är ett så stort steg åt rätt riktning och goda chanser för framtiden för mig så jag blir galet glad! 
Mina 3 hästar är nu i träning och om 1 månad ryker all päls och ska inskaffa halstäcken åt Duell och Tila :) snart ska jag och Duell ut på träningar, skoj! :D
Även ridit 2 turer med Marlene så Duell fått lära känna några till av hennes hästar, roligt å mysigt :)
Kanske de dom saknas är mina vänner ja skulle vilja träffa mer men just nu är de väldigt fullt upp hela veckorna ändå så får ta igen de senare. 
Hur som helst spricker jag av lycka efter allt beröm så jag är så pepp på allt tom. Så jag vill plugga matte och läsa latin nu :s e nog målet som veterinär som gör de!
Aja nu ska jag sova, imorgon har halva tiden av praktiken gått och jag vill inte sluta där :( 
Godnatt på er kära läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback